Sıkça Sorulan Sorular

Konuya göre filtrele
Tüm
  • Tüm
  • PIRLANTA & ALTIN
  • SAAT
  • ÜYELİK
  • SİPARİŞ
  • MAĞAZA
  • GARANTİ VE TEKNİK SERVİS
  • İADE

PIRLANTA & ALTIN

Eğer satın almak istediğiniz yüzüğün ölçüsünü bilmiyorsanız, sipariş sırasında “standart ölçü” seçeneğini tercih edebilirsiniz. Yüzük size ulaştıktan sonra, bir defaya mahsus olmak üzere merkezimize göndererek veya Pırlant mağazalarımızdan birinde ücretsiz olarak ölçü ayarlaması yaptırabilirsiniz.
Evet. Özel tasarım ile ilgili mağazalarımızdan ve 0530 875 90 50 numaralı destek hattımızdan talep edebilirsiniz.
Yüzük ölçünüz uygun olmadığı durumda, ilk değişim işlemi ücretsizdir. Yüzüğünüzü merkezimize göndererek veya en yakın Pırlant mağazamız aracılığıyla ücretsiz ölçü değişimi yaptırabilirsiniz.
Yüzük içine yazı ekleme talebiniz olması durumunda, siparişiniz bu isteğinize göre düzenlenir ve standart üretim süresi uygulanmaya devam eder. Ancak, kişiye özel olarak üretildiği için bu tür siparişlerde iade veya değişim hakkı bulunmamaktadır.
Evet, kolye ve bilekliklerde uzatma işlemi yapılabilmektedir. Uzatma talepleriniz, ürünün modeline göre en uygun üretim maliyetleriyle değerlendirilir ve bu maliyet size teklif olarak sunulur. Onayınızın ardından gerekli işlem başlatılır.
Ölçü değişimi, tamir veya bakım talepleriniz için müşteri temsilcilerimizle iletişime geçerek ücretsiz gönderi kodu talep edebilirsiniz. Temsilcilerimiz, size en uygun yönlendirmeyi yaparak ürününüzün güvenli bir şekilde bize ulaşmasını sağlar ve işlem süreci hakkında bilgilendirme yapar.
Tüm siparişleriniz Pırlant Mücevher Sertifikası ile birlikte tarafınıza teslim edilmektedir.
Ürünü faturası ile birlikte satın aldığınız mağazamıza getirerek konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

SAAT

Yetkili satıcısı olduğumuz tüm saat markaları %100 orijinaldir ve 2 yıl garanti kapsamındadır. Garanti süresi, saatin satın alındığı tarihten itibaren başlar.
Garanti belgesi, saatinizi satın aldığınız anda size teslim edilmiştir. Eğer elinizde bulunmuyorsa, ürünü aldığınız satış noktasıyla iletişime geçebilirsiniz. Tüm saatler, satın alma tarihi itibarıyla 2 yıl süreyle garanti altındadır. Garanti süresi boyunca geçerli koşullar, ürünle birlikte verilen garanti belgesi ve kullanım kılavuzunda yer almaktadır.
Satın almak istediğiniz saatin teknik özelliklerini ürün sayfasındaki “Ürün Özellikleri” bölümünde ayrıntılı şekilde görüntüleyebilirsiniz.
Kordon ayarlama işleminizi tüm Pırlant mağazalarımızda veya yetkili teknik servisimizde yaptırabilirsiniz.
Pırlant, satışını yaptığı tüm saat markalarının resmî Türkiye distribütörüdür. Bu nedenle web sitemizden veya mağazalarımızdan satın aldığınız tüm saatler %100 orijinaldir. Saatleriniz, orijinal kutusu, kaşeli ve imzalı garanti belgesi ile birlikte gönderilir. Eğer yine de emin olamıyorsanız, satın aldığınız yer ile iletişime geçerek doğrulama talebinde bulunabilirsiniz.

ÜYELİK

Sitemizde üst köşede bulunan üye ol alanına tıklayarak, çıkan sayfada üye kayıt bölümünden üyelik bilgileri, iletişim bilgileri ve şifre bilgilerini tamamlayarak üye olabilirsiniz.
Hayır, pirlant.com.tr üzerinden alışveriş yapmak için üye olmanız zorunlu değildir. Ancak üye olmanız durumunda, siparişlerinizi kolayca takip edebilir, özel kampanya ve indirimlerden ilk siz haberdar olabilirsiniz.
Ana sayfada bulunan “Giriş Yap” alanına tıkladığınızda, açılan ekrandaki “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayın. Kayıtlı e-posta adresinizi girdikten sonra size gönderilecek e-postadaki bağlantıya tıklayarak yeni şifrenizi kolayca belirleyebilirsiniz.
Evet, üyelik bilgilerinizi dilediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz. Hesabınıza giriş yaptıktan sonra “Kişisel Bilgilerim” bölümüne girerek gerekli değişiklikleri yapabilir ve bilgilerinizi güncel tutabilirsiniz.
Aynı e-posta adresiyle birden fazla üyelik oluşturmanız mümkün değildir. Ancak farklı e-posta adresleri kullanarak ayrı üyelikler açabilirsiniz.
Üyeliğinize özel kampanyalar sistem tarafından otomatik olarak tanımlanır. Siparişinizi oluştururken uygun kampanya ve indirimler sepetinize otomatik olarak yansıtılır.
Üyeliğinizin silinmesini talep etmek için destek@pirlant.com adresine e-posta göndermeniz yeterlidir. Talebiniz en kısa sürede işleme alınacak ve hesabınız kalıcı olarak silinecektir.

SİPARİŞ

Tüm bankaların kredi veya banka kartlarıyla güvenli şekilde ödeme yapabilirsiniz. Ayrıca Vakıf Katılım Bankası üzerinden havale/eft ile de ödeme yapabilirsiniz: Hesap Adı: Haktan Saat ve Aksesuar İnşaat Turizm Konfeksiyon İmalatı İthalat İhracat San. ve Tic. Ltd. Şti. IBAN: TR80 0021 0000 0011 5317 0000 06
Evet, kredi kartlarına altın ürünlerde 3 taksit, diğer ürünlerde 6 taksite kadar ödeme seçeneği sunulmaktadır.
Tüm siparişleriniz güvenli ve sağlam Pırlant Kargo Kutusu ile gönderilir. Mücevher ve altın ürünleri sade ve şık Pırlant kutusunda, Saatler ise orijinal kutusunda gönderilir. 📌 Not: Kampanyalı saatlerde Pırlant Saat kutusu kullanılabilir.
Evet. Siparişinizi oluştururken teslimat adresi bölümünde hangi mağazamızdan teslim almak istediğinizi belirtirseniz, ürününüzü ilgili mağazamızdan teslim alabilirsiniz.
Siparişlerinizin durumunu öğrenmek için Hesabım > Siparişlerim sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Kargonuzun takibini de aynı sayfadan yapabilirsiniz.
Hafta içi saat 14:00’e kadar verilen “Hızlı Kargo” siparişleri aynı gün içerisinde kargoya teslim edilir. Bulunduğunuz bölgeye göre kargonuz 1–3 iş günü içinde ücretsiz ve sigortalı olarak tarafınıza ulaştırılır.
Tüm gönderiler ücretsiz ve sigortalı olarak Yurtiçi Kargo aracılığıyla yapılmaktadır.
Siparişinizle ilgili yaşadığınız tüm sorunlar için İletişim Sayfamızdan yada 0530 875 90 50 WhatsApp hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Bize aşağıdaki kanallardan ulaşabilirsiniz: Telefon: 0 (224) 223 23 23 WhatsApp: +90 530 875 90 50 Web: pirlant.com.tr üzerindeki WhatsApp ikonuna tıklayarak doğrudan yazabilirsiniz. 📍 Mesai saatleri içerisinde size memnuniyetle yardımcı olunur.
Evet, yurt dışına gönderim yapıyoruz. Online sitemiz üzerinden verilen siparişleriniz UPS Kargo ve DHL Kargo aracılığıyla güvenli bir şekilde teslim edilir.

MAĞAZA

Web sitemizin en altındaki Mağazalarımız sekmesine tıklayarak size en yakın Pırlant mağazasını harita üzerinden kolayca bulabilirsiniz.
Evet. "Online Özel" ürünleri sitemizde beğendiğiniz ürünü bize iletmeniz halinde, size en yakın Pırlant mağazamıza yönlendirme yapabiliriz. Böylece ürünü mağazada inceleyebilir ve deneyebilirsiniz.
Stok durumlarımız anlık olarak değişebildiği için, ilgilendiğiniz ürünün mağazamızda bulunup bulunmadığını size en yakın şubemizden sorgulatabilirsiniz.

GARANTİ VE TEKNİK SERVİS

Tüm Pırlant ürünleri 2 yıl garanti kapsamındadır. Garanti süresi boyunca ürünleriniz, üretim ve işçilik hatalarına karşı koruma altındadır.
Evet, garanti süresi sonrasında da ürünlerinizi keyifle kullanabilmeniz için destek vermeye devam ediyoruz. Talebiniz için mağazalarımızı ziyaret edebilir veya Danışma Hattımızdan bize ulaşabilirsiniz: 📞 0530 875 90 50
Tüm mücevher ve altın ürünlerimiz, ömür boyu ücretsiz bakım ve onarım garantisi ile sunulmaktadır.
Saatinizin tamir ve bakım işlemleri için yetkili teknik servisimize başvurmanızı öneriyoruz.
Teknik servis ekibimize hızlıca ulaşmak için WhatsApp hattımızdan bize yazabilirsiniz: 📱 0533 647 70 45 🕒 Çalışma Saatleri: Hafta içi: 09:00 – 18:30 Cumartesi: 09:00 – 15:00 📍 Adres: Odunluk Mahallesi Liman Caddesi Kumova Plaza No:7 Kat:2 Nilüfer / BURSA
Garanti süresi devam eden saatinizi, anlaşmalı Yurtiçi Kargo numaramız ile ücretsiz şekilde gönderebilirsiniz. Gönderirken aşağıdaki belgeleri eklemeyi unutmayınız: Satın alma tarihi ve satıcı kaşesi bulunan garanti belgesinin aslı İletişim bilgileriniz (ad, soyad, telefon, adres) Sorun veya talebinizi belirten kısa açıklama 📦 Yurtiçi Kargo anlaşma numaramız: 427569690
Garanti kapsamı dışında kalan saatler için öncelikle teknik servisimizle iletişime geçerek WhatsApp üzerinden ürün görselini ve talebinizi iletebilirsiniz. Teknik ekibimiz, inceleme sonucunda sizi bilgilendirir ve onayınızın ardından gerekli bakım veya tamir işlemleri başlatılır. 📱 Teknik Servis WhatsApp Hattı: 0533 647 70 45
Yedek parça veya kordon talepleriniz için teknik servis ekibimize WhatsApp hattı (0533 647 70 45) üzerinden ulaşabilirsiniz. Ekibimiz, uygun parça temini ve fiyat bilgisi konusunda sizi bilgilendirecektir.

İADE

Siparişinizi iptal veya iade etmek için 0530 875 90 50 numaralı destek hattımıza ulaşarak talebinizi iletebilir, ürünü geri göndermek için gerekli adres bilgilerini alabilir ve ücretsiz şekilde gönderim yapabilirsiniz. 📦 Yurtiçi Kargo anlaşma numaramız: 427569690
Aşağıdaki durumlarda cayma hakkı ve iade/değişim hakkı bulunmamaktadır: Müşterinin özel isteği üzerine üretilen ürünler Üzerinde değişiklik veya kişiselleştirme (örneğin isim veya tarih gravürü) yapılmış ürünler Müşterinin özel ölçüsüne göre ayarlanmış yüzükler Bu ürünler kişiye özel üretim kapsamında değerlendirildiğinden iade ve değişim hakkı geçerli değildir.
İade edilen ürünler, merkezimize ulaştıktan sonra en geç 7 gün içinde kontrol edilir. Ürün, cayma hakkı koşullarına uygunsa, ödemeniz siparişi verdiğiniz yöntemle iade edilir: Kredi kartı iadeleri: 1–7 iş günü içinde hesabınıza yansır. Banka kartı (debit kart) iadeleri: Bankacılık sistemine bağlı olarak 30 güne kadar sürebilir. Eğer ürün, cayma hakkı şartlarına uygun değilse, durum size e-posta veya telefon yoluyla bildirilir ve ürün tarafınıza geri gönderilir.
Mağazalarımızdan görerek satın alınan saat ve mücevher ürünlerinde, ilgili mevzuat gereği iade hakkı bulunmamaktadır. Ancak dilerseniz, ürünü satın aldığınız mağaza ile iletişime geçerek değişim talebinde bulunabilirsiniz.
Online alışverişlerde 14 gün içinde iade, 30 gün içinde değişim hakkınız bulunmaktadır. Ürün, orijinal kutusu ve faturasıyla birlikte, kullanılmamış ve hasarsız şekilde gönderilmelidir.
Evet, online mağazamızdan satın aldığınız ürünlerin değişim işlemleri için Pırlant mağazalarımızdan destek alabilirsiniz.